"Ішкі бақылау"

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 3 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-230/2020 бұйрығына сәйкес. "Медициналық қызметтер (көмек) сапасына ішкі және сыртқы сараптамаларды ұйымдастыру мен жүргізу қағидаларын бекіту туралы "және" Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы " 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасы Кодексінің 58-бабының 5-тармағымен БҰЙЫРАМЫН:

ПДСБ негізгі мақсаттары мен міндеттері :
3.1. Қызмет пациенттерге және (немесе) олардың туыстарына сауалнама жүргізу және көрсетілген медициналық қызметтердің сапасына негізделген өтініштерді талдау арқылы пациенттердің медициналық қызметтердің деңгейі мен сапасына қанағаттану дәрежесін айқындайды.

3.2. Қызмет тәжірибелі мамандар қатарынан комиссия құра отырып, денсаулық сақтау ұйымы көрсеткен медициналық көмек мәселелері бойынша өтініштерді қарайды.

3.3. Пациентті қолдау қызметі айына емделген жағдайлардың кемінде 15% - ына, сондай-ақ барлық жағдайларға сараптама жүргізеді:

өліммен аяқталған;
асқынуларды, оның ішінде операциядан кейінгі;
ауруханаішілік инфекциялар;
алдыңғы сапасыз емдеудің салдарынан бір ай ішінде бір ауру бойынша қайта емдеуге жатқызу;
емдеу мерзімін ұзарту немесе қысқарту;
диагноздардың сәйкессіздіктері;
негізсіз ауруханаға жатқызу;
3.4. Қызмет ай сайын орта медицина қызметкерлерінің медициналық құжаттаманы толтыру сапасына емделген жағдайлардың кемінде 10% сараптамасын жүргізеді.

Құрылымдық бөлімше деңгейіндегі ішкі сараптаманы бөлімше меңгерушісі барлық емделген жағдайлар бойынша жүргізеді ( қамту - 100%).
Басшының емдеу жұмысы жөніндегі орынбасары деңгейінде ішкі сараптама айына емделген жағдайлардың кемінде 25% - ын қамти отырып жүргізіледі.
Барлық құрылымдық бөлімшелерде бірыңғай сенім телефоны-72-16-65 бойынша көрнекі ақпаратты қамтамасыз ету және белгіленген үлгі бойынша пациенттердің жазбаша өтінішін беру мүмкіндігін қамтамасыз ету.
Пациентті қолдау және ішкі бақылау қызметі Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін уақтылы қарауды қамтамасыз етсін.
Сауалнама нәтижелері бойынша өтініш білдірген адамдардың қанағаттанушылығын үнемі зерттеу.
Барлық құрылымдық бөлімшелерде бірыңғай сенім телефоны – 72-16-65 қалалық желі және ішкі желі – 202 бойынша көрнекі ақпаратты қамтамасыз ету, еркін нысанда жазбаша өтініш беру мүмкіндігін қамтамасыз ету.
Ішкі сараптама нәтижелері бойынша қорытынды жасалады және қызмет талдайды. Жүргізілген сараптама қорытындысы бойынша басқару шешімдерін қабылдау үшін дәрігерлердің, орта медициналық персоналдың, құрылымдық бөлімшелердің және жалпы денсаулық сақтау ұйымының қызметі бағаланады.
Кемшіліктерді жою бойынша нақты шаралар мен ұсыныстар қабылдай отырып, САПАНЫҢ ішкі индикаторларының мәндеріне және Меморандум көрсеткіштеріне тұрақты негізде талдау жүргізу.